Facebook to jeden spośród najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych, natomiast co za tymże idzie niezwykle skuteczny nośnik reklamowy. Z Facebooka korzystają miliony użytkowników (w Polsce comiesięcznie 14 mln klientów w tymże 11 mln odbiorców z urządzeń przenośnych). Warto to wykorzystać!
Płatna reklama na facebooku
Facebook Ads to system gwarantujący promowanie produktów oraz usług w postaci nienachalnych przekazów wystawianych na Facebooku, Instagramie oraz w aplikacjach z rodziny Audience Network. Reklamodawcy mają do doboru parę rozmaitych formatów reklam, jakie mogą dostosować m.in. do właściwości spółki bądź charakteru klientów. Najistotniejszą rolę reklamy na Facebooku stanowi targetowanie, więc opcja określenia grupy docelowej wedle rozmaitych parametrów. Więcej informacji na temat płatnej reklamy na Facebooku znajdziesz na stronie https://www.mmarketing.com.pl/.
Dobrze przygotowane podstawy
Skuteczna reklama na Facebooku wymaga przygotowań. Pomyśl więc o zakładce „informacje” na Facebooku jako równoznacznej z kartą „O nas” na stronie firmowej. Jest to miejsce do jakiego ludzie dochodzą, gdy potrzebują dowiedzieć się kim jesteś oraz czym zajmuje się twoja spółka. Upewnij się, iż zamieściłeś tam właściwe dane, odpowiadając ludziom na pytania – czym zajmuje się spółka, co ją charakteryzuje, natomiast również zamieszczając wszystkie ciekawe szczegóły. Gdy masz odpowiednią ilość czasu, przygotuj zestaw wiadomości stworzony dokładnie dla użytkowników na Facebooku.
Wybieraj cele akcji bazując na szybkich oraz danych celach
Facebook udostępnia 5 podstawowych celów kampanii: przejścia na stronę, zaangażowanie dla określonego postu, konwersje, polubienia i wyświetlenia wideo. Co więcej, możemy także skorzystać z 7 pozostałych celów przeznaczonych reklam aplikacji przenośnych oraz katalogów produktowych. Jednakże potrzebują one wykonania specjalistycznej integracji IT oraz zwykle nie są dedykowane dla mniejszych biznesów. Cel każdej akcji “informuje” algorytm Facebooka, w jaki sposób oraz komu mają być wyświetlane konkretne reklamy.
Więcej wartych uwagi informacji o innych formach reklamy w internecie znajdziesz na stronie https://www.seomariusz.pl/.